bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır.Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Etiketi


mersin_lezbiyenleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kaynıma kaydım hikaye
Bu da benim hikayem gerçek dışı hiç bişey yoktur inanmayanlar okumayı şimdiden bırakabilir Benim ısmım arda kaynım ismi dilek ben 23 dılek 52 yasında
13906
24 lük halam
1yıl önce bir akşam bir akrabamızın doğum günüydü annem babam ben ve 2 tane halam birde eniştemle gittik ben 16 yasinda yakışıklı sayılcak bir erkeğim
2762
Konserde taciz kendimden geçtim
Merhabalar ben oğuz 22 yaşında bi üniversite öğrencisiyim; Bir gün memleketimde(şehir yazmak istemiyorum) yerel bir konser vardı gelen sanatçı yer
7004
karımın zevk gecesi
karımla tatilde yaşadığımız müthiş seks hikayemi anlatıyorum bundan 3 yıl önceydi eşim aynur 42 ben 48 yaşındaydım yeni emekli olmuş aldığım ikrami
6107
ablamın arkadaşını becerdim
Ablamın arkadaşı esra ile harika dakikalarımı sizlere tamamen doğal olarak anlatacağım; ablamın sürekli bize gelen bi arkadaşı vardı evlenmiş boşan
12956
okulda sikiş hikayesi
hikayemın kahramanlarıın isimleri tabi hayali ama hikeye oldukça gerçek. doğuda öğretmenlik yapanlar bilir,ilk atmalar genelde oraya yapılır ve ge
4587
Çılgın muhasebeci hikayesi
Selam beyler , benim adım turgay. 23 yaşındayım ve bugüne kadar böyle çılgın muhasebeci görmedim diyebilirim sizlere.Hava 30 derece filan oldukça ç
8646
Tatilde Yasadigim Hikaye
Merhabalar saygı değer porno hikaye okuyucuları . Ben kendi halimde 26yasında evli ve 1 çocuğu olanbir bayanım sekse çookk düşkün biriyim eşimde aksi
10216
Yengemi uyurken orgazm edip siktim
Ben 18 yaşında genç yakışıklı bir delikanlıyım. Size 2,5 ay önce yaşadığım hikayemi anlatmayı çok istiyorum.Kuzenimin nişanına hatay'a gittik Ben y
36050
Sevişme Böyle Olur
Yine harika bir video ile karşınızdayız
12384
yengemi yazlıkta siktim
Slm ben ertan 19 yaşındayım yakışıklı uzun boyluyum. Bundan yaklaşık 2 sene önceki başımdan geçen bir sex hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. yeng
14698
kankam karım ve baldızım gurup böyle olur
şu anda 45 yaşında dul bir erkeğim. yılların hikayesini sizlerle paylaşmak istiyorum . Kankam çok güzel bi kızla çıkıyodu benide ablasıyla tanıştı
4603
Sexy Webcam Kızı Araya Girmiş
Bu videoda harika bir açıklık var dikkatlice bakmanızı tavsiye ederim
5168
temizlikçiye tecavüz etim
Merhaba değerli seks hikayeleri okurları ne zamandır yazmak istediğim bir sex hikaye si var onu sizinle paylaşmak istiyorum. Çok kararsız kaldım bu
13196
Üniversiteden Kız Arkadaşım Hale
Merhaba ben 21 yaşında orta boylu yakışıklı bi erkeğim. okuduğum üniversitede ebru isminde bi kız vardı. ilk görüşte aşık olmuştum. hafif kısa boylu r
10319
azgınnnnnn
Bizim apartmainin,kil oldugum bir kapicisi var,bunun esmer hos bir karsi var.Kadini hic makyajli gormedim ama basina tulbentini baglar,altina dar kuma
563
yengem zorla kendini siktirdi
slm ben istanbuldan burhan.ben 16 yasinda lise 3 e yeni gectim. nese kisa kesip olaya geciyim... yengemin adi fatos.ben yengemi onceden aslinda h
20304
olgunun tadı (antalya )
Apartmana taşınalı 7-8 ay olmuştu karşı komşumuz ceylan hanımın ilgisi bize karşı tavırları çok nazikti, ilk zamanlarda komşularının ve çocuklarının o
921
Dayımın kızı ile geceler...
şimdi hikayeye nerden başlayacagımı bilmiyorum ama önce kendimi tanıtim ben caner 174 boyundayım kilom 68 hafif kilolu olsamda geniş omuzlu kaslı biri
907
COŞKULU SEKS DENİZİ
Hiç ummadığım coşkular denizini Marmaris’te keşfettim. Sevgilim Emel’in (51 yaşında ) 17 şaşındaki oğlu Metin ile Marmaris’e 11,5
853
 
Seks Hikayeleri : Sex Hikayeleri : Sarışın Hikayeleri : Porno Hikayeler : Travesti Hikayeleri : Sikiş Hikayeleri : Gay Hikayeleri : Grup Sex Hikayeleri : Olgun Kadın Hikayeleri : Erotik Hikayeleri : Yaşlı Kadın Hikayeleri : Gerçek Hikayeler : Lezbiyen Hikayeleri : Bakire Kız Hikayeleri : Dul Hikayeleri : Sesli Hikayeler : Görüntülü Sohbet : Erotik Video izle : Sikiş Hikaye :
sexs sexs arşivi porno izle porno video arşiv gibi site tecavüz porno en yeni gerçek tecavüz pornoları porno gerçek türk porno videoları porno hikaye