bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır.Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Etiketi


sex_eeerotik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Öz Annem Uyurken İçine Boşaldım
Mrb arkadaslar ben samsun atakumdn burak hikayemi anlatmak istiyorum. hikayem gerçekleşeli 3 Gün Oluyor (28 temmuz) 3 gün önce öz annemi ve öz abla
16989
Kuzenim uyurken taciz ettim
Merhaba. Kuzenim benden 2 yaş küçük ve şehir dışında oturuyor. bir seferinde buraya geldiğinde gezerken giydiği dar pantolondan görür görmez Götünün ç
9754
Okulda sevdıgım kızla
Selam Benım adım Mert Ben Suan 16 bundan Ikı Sene Once Okulların Kapanmasına bır hafta kala Sevdıgım Kızla Bır Odada Yanlı Kaldık Ve Bır Bırımızle kon
1605
Eşimin Müdürü
Merhaba, Ben 28 Yaşında 1,78 boyunda, 56 kilo, esmer - mavi gözlü, beyaz tenli, aslen izmirli, ancak istanbulda yaşayan bir bayanım. 90-60-90 diye ta
1423
yengem zorla kendini siktirdi
slm ben istanbuldan burhan.ben 16 yasinda lise 3 e yeni gectim. nese kisa kesip olaya geciyim... yengemin adi fatos.ben yengemi onceden aslinda h
20431
kızlık bozma hikayesi oku
slm ben istanbuldan doğukan sizlere askerdeyken internette tanıştığım bi kızın nasıl siktiğimi kızlığını bozduğumu anlatmak istiyorum İsmim doğukan a
7035
Hanımlar Kadın Nasıl Sikilir Okuyun ?
Herkese Merabalar Benim adım arda lakabım doktor Sex doktoruyum antalyada yasıyordum 8 yıldır simdi istanbula tasındım 1 yıldır istanbuldayım burda ka
3887
Balıkesirden şişman sevgilim
Merhaba ben 33 yaşında 180 boyunda 82 kilo esmer atletik yakışıklı Balıkesirde yaşayan biriyim .Üniversite mezunu ciddi bir sektörde çalışan biriyim.
3086
evli bayan arkadışımı siktim
Eski çıktığım kız arkadaşımı siktiğim o günü sizlere anlatıyorum... benim eski çıktıgım kız arkadaşım yıllar sonra beni telefonla aradı çok şaşırmı
9477
teyzem ülküyü siktim
Üniversite yıllarımda yaşadığım en zevkli anımı sizlere anlatacağım; Üniversite eğitimi için Ankaraya gitmiştim. Orada eskiden Adanada oturan ve ai
16870
ablamın arkadaşını becerdim
Ablamın arkadaşı esra ile harika dakikalarımı sizlere tamamen doğal olarak anlatacağım; ablamın sürekli bize gelen bi arkadaşı vardı evlenmiş boşan
12982
Ben Kübra ve Tuğba
Aniden bastıran yağmura yakalanmıştım. Hava birden griye kesmiş, yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyordu. Baştan aşağı sırılsıklam bir şekilde hızlı
376
Konserde taciz kendimden geçtim
Merhabalar ben oğuz 22 yaşında bi üniversite öğrencisiyim; Bir gün memleketimde(şehir yazmak istemiyorum) yerel bir konser vardı gelen sanatçı yer
7027
Gercek Dul Sex Hikayesi
Selamlar ben bir otelde çalisiyorum. Benim her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegim aklima gelmezdi... t
10617
Kız arkadaşım NECLA yı götten siktim
Merhaba ben ahmet bursadan yaziyorum. Size geçen sene başımdan geçen olayı anlatmak istedim ben 20 yaşlarında üniversiteye hazirlanan bir gencim ve de
16085
Yillarca bekledigime degdi
38 yasinda, basarili kariyeri olan biriyim. 5-6 yil oncesine kadar sadece kadinlarla iliskiye giriyordum. Iyi gorunumlu ve kariyer sahibi oldugum ici
538
Çılgın muhasebeci hikayesi
Selam beyler , benim adım turgay. 23 yaşındayım ve bugüne kadar böyle çılgın muhasebeci görmedim diyebilirim sizlere.Hava 30 derece filan oldukça ç
8663
yengemle sex
selam ben ali bu günde yaklaşık 1 ay kadra önce yengemgile gitik yengem taşgibidir ama neyse herkes yerine yattı bn uyuyamaıdm kapı acıldı uyuma numa
639
Hocaların Öğrenci Hikayeleri
Selam takipçilerim ben EBRU .Lise 3. sınıf öğrencisiyim. size hocalarımın beni nasıl siktiğini anlatıcam. beden eğitimi dersi için üstümüzü değişip sa
29787
teyzemin kizini gotten siktim
Teyzemin kizi yelize herzaman ilgi duymusumdur ben 23 yasinda uzun boylu yakisiklikli bi erkegim teyzemin kizida balik etli ama cok seksi bi kiz yilla
3773
 
Seks Hikayeleri : Sex Hikayeleri : Sarışın Hikayeleri : Porno Hikayeler : Travesti Hikayeleri : Sikiş Hikayeleri : Gay Hikayeleri : Grup Sex Hikayeleri : Olgun Kadın Hikayeleri : Erotik Hikayeleri : Yaşlı Kadın Hikayeleri : Gerçek Hikayeler : Lezbiyen Hikayeleri : Bakire Kız Hikayeleri : Dul Hikayeleri : Sesli Hikayeler : Görüntülü Sohbet : Erotik Video izle : Sikiş Hikaye :
sexs sexs arşivi porno izle porno video arşiv gibi site tecavüz porno en yeni gerçek tecavüz pornoları porno gerçek türk porno videoları porno hikaye